niedziela, 26 lutego 2017

Lekkie wyzwanie - Marzec 2017



















Na zbliżający się miesiąc marzec przygotowałam dla Was coś specjalnego - a mianowicie "Lekkie wyzwanie", które będzie trwało przez 31 dni.

Na czym będzie polegać wyzwanie? 


Otóż stworzyłam tabelę, którą z początku projektowałam z myślą o sobie, jednak stwierdziłam, że warto podzielić się czymś inspirującym również z Wami, dlatego klikając --> tutaj możecie pobrać tabelę, w której znajdziecie zadanie na każdy dzień. Zadania, moim zdaniem, są proste, jednak ma być to właśnie lekkie wyzwanie, któremu każdy jest w stanie sprostać, a jednocześnie, wynieść z tego miesiąca przydatną lekcję dla siebie. Zadania możecie również swobodnie zamieniać między sobą (np jeśli w danym dniu wygodniej będzie nam wykonać zadanie z czwartku, to, wykonujemy je, a na czwartek "przechodzi" zadanie z dnia dzisiejszego) ale ważne, żeby codziennie zrobić jedno z nich.

Cel Lekkiego wyzwania


To wyzwanie ma na celu rozwinąć w Tobie wdzięczność i docenianie dla każdego dnia, pomóc Ci dostrzec, ile piękna jest w każdej chwili, małych przyjemnościach, sprawić, że będziesz mocniej doceniać to co masz i cieszyć się każdą chwilą jeszcze bardziej. Po zakończeniu wyzwania warto nadal pielęgnować u siebie takie dobre nawyki i wciąż dążyć do lepszego samopoznania, bycia lepszym dla siebie i innych. Po tym miesiącu będziesz w stanie określić, jak wpłynęła na Ciebie próba wprowadzenia w życie kilku nowych nawyków, jak się z tym czujesz i czy masz ochotę na więcej.
Podczas trwania wyzwania, jeśli macie na to ochotę, możecie dzielić się swoimi spostrzeżeniami, czy też wykonanymi zadaniami na Instagramie (#lekkiewyzwanie). 

Dla mnie to wyzwanie jest swego rodzaju podsumowaniem, ponieważ wymienione w nim "zadania", staram się wprowadzać do mojego planu już od jakiegoś czasu. Chciałam sobie to wszystko jednak w pewnym sensie usystematyzować i stworzyłam ten plan, aby w codziennym natłoku zadań, nie zapominać o przyjemnościach i zdrowych nawykach. Mam nadzieję, że będzie to dla Was inspiracją i zachęci do lepszego poznania siebie, spędzenia więcej czasu ze sobą i delektowania się chwilą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz