poniedziałek, 17 lutego 2020

Rzeczy, których nie posiadam


Zauważyłam, iż bardzo spodobał się Wam wpis o rzeczach, których mam tylko jedną sztukę, a więc dzisiaj zdecydowałam się podzielić kolejną listą - rzeczy, których w ogóle nie posiadam.
Rzeczy wymienione w poniższej liście, są w większości przedmiotami, które kiedyś posiadałam, ale w tym momencie już ich nie potrzebuję, nie używam, dłużej mi nie służą, więc nie mam ich w swojej przestrzeni.

Nie posiadam:

1. Lakierów do paznokci, zmywaczy, wacików (nie maluję paznokci, nie mam takiej potrzeby, lubię naturalność)

2. Kosza na śmieci w łazience (nie potrzebuję go, dzięki używaniu wielorazowych produktów higienicznych, o których opowiem więcej w przyszłości)

3. Jednorazowych płatków do demakijażu (używam rękawicy Glov)

4. Prostownicy do włosów i lokówki (polubiłam moje włosy takimi, jakie są)

5. Tostera

6. Obudowy na telefon (moja poprzednia obudowa się zepsuła, a nie chcę kupować nowej, plastikowej; okazało się, że bez obudowy, też można korzystać z telefonu, po prostu bardziej na niego uważam)

7. Podkładki pod laptopa (korzystam z niego siedząc przy stole, gdy miałam podkładkę, miałam także nawyk, którego chciałam się pozbyć - czyli korzystałam z laptopa w łóżku)

8. Biurka

9. Samochodu

10. Szminki, różu do policzków, podkładu

11. Biblioteczki pełnej fizycznych książek (w zamian mam prawie całą biblioteczkę w tablecie i pożyczam książki z biblioteki)

12. Gazet, magazynów

13. Papierowych ręczników kuchennych, plastikowych (jednorazowych) reklamówek na zakupy

14. Plakatów

15. Sztucznych, plastikowych roślin

16. Kilku narzut na łóżko (teraz mam jedną), wielu dekoracyjnych poduszek

17. Zegara - budzika (wystarcza ten w telefonie)

18. Radia

19. Zwykłych baterii (teraz mam akumulatorki, których się nie wyrzuca, a ładuje i używa cały czas ponownie)

20. Fartuszka kuchennego

21. Ogromnej ilości przypraw i herbat (których w ogóle nie używałam)

22. Płynu do zmiękczania tkanin

23. Wielkiej ilości kosmetyków i środków czystości różnego rodzaju (teraz staram się mieć po jednym kosmetyku lub kosmetyk 3w1)

24. Wagi (zwykłej i kuchennej)

25. Klapek "japonek", kapci

26. Oddzielnego zestawu pościeli i ręczników "tylko dla gości"

27. Żelu pod prysznic i pianki do depilacji (używam mydła)

28. Butów na bardzo wysokim i cienkim obcasie

29. Wyciskarki do soków (korzystam po prostu z blendera)

30. Specjalnych rękawic do wyciągania gorących naczyń z piekarnika (ścierki spokojnie dają radę)




Na koniec chciałam też dodać, iż powyższa lista (jak i moje potrzeby oraz wszystko w życiu) może ulegać zmianie - są to przedmioty, których nie posiadam w tym momencie. Jest to także mój indywidualny przegląd rzeczy i dobrze jest pamiętać o tym, iż u każdego taki spis będzie trochę inny (co jest jak najbardziej naturalne). Podzieliłam się tym zestawieniem z myślą, iż być może zainspiruje ono także Was, do stworzenia swojej własnej listy i przemyślenia tego, co Wam jest naprawdę potrzebne w Waszej przestrzeni oraz codzienności.


2 komentarze:

  1. Ważne by posiadać siebie, wiarę, odwagę do bycia sobą i pasję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne słowa :). Oczywiście, to właśnie te niematerialne rzeczy warto posiadać.

      Usuń